2013.

I fjor gikk jeg glipp av fyrverkeri og nyttårskyss, men denne gangen tok han meg med til Edinburgh, til Hogmany, til gatefest og felles nedtelling. Vi holdt rundt hverandre mens fyrverkeriet røykla hele byen og vi presset oss flate for å komme oss ut av folkemengden igjen.

Og nå er det 2013, og 2013 vil bli bedre enn noensinne. Det nye året er enda bare fire dager gammelt, men disse dagene har vært fulle av latter, pizza, sjakk, gin og sex. Sjakk på flyet, sjakk på hotellet, sjakk på stråbordet. Gin på flyet, gin på hotellet, gin på gulvet under stråbordet.

Og i dag hører vi på min musikk, min musikk som jeg har samlet gjennom flere år - og det er så deilig, det er så mange sinnstemninger og inntrykk og følelser og deiligdeiligdeilig. Og han stoppet meg utenfor butikken istad for å kysse meg. Ja, han holdt meg i hånda mens vi gikk, og han ga aldri slipp på meg da han skulle på jobb. Jeg blir så glad av det.

Og hvordan det blir i 2013? Det skal bli bra. Det skal bli bedre enn noensinne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar