Klar.

Om en uke er jeg tilbake i Norge, og jeg er klar for å komme hjem nå. Jeg er klar.

Jeg er klar for å kle meg i tre lag med ull, jeg er klar for å fryse, jeg er klar for å jobbe som barnehagevikar, jeg er klar for å komme hjem. Jeg er klar for å drikke kakao med chili, jeg er klar for stearinlys, jeg er klar for å lære å lage deilig veggis-mat. Jeg er klar for rutiner, klar for taco og beat for beat på fredager og jeg er klar for å ta sangtimer. Jeg er klar for å skli på isen, jeg er klar for å ake og klar for å stå på skøyter. Jeg er klar for å gå tur med hunden, klar for å løpe og kjenne at kroppen blir sterkere. Jeg er klar for å danse med verdens beste folk og prateprate om alt som er viktig og alt som ikke er viktig.

Å reise er noe av det mest inspirerende som finnes, men nå jeg er klar for å komme hjem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar