Oktober.

Dette har faktisk vært den peneste høsten jeg kan huske. Gåturen til og fra høyskolen er vanvittig vakker. Bladene på trærne er enda gulere, rødere og mer oransj enn jeg hadde forventa. Høsten er jo ikke trist, høsten er en fargeklatt.

Jeg tror jeg aldri har vært så lykkelig som dette halvåret, det føles så godt å bo midt i Oslo. Det føles så godt å være student og kunne disponere tid selv, ringe venner klokka halv ti for å dra og drikke pils sammen. Jeg skal (prøve å) aldri klage på studenttilværelsen. Det er fine folk i klassen, jeg har allerede vært på praksis på en barneskole - og alt går som det skal. Det er straks november, og jeg er full av drømmer, som vanlig, men jeg er glad for at jeg klarer å stoppe opp og nyte litt. Litt hver dag.

Og i går fant jeg en femtilapp på bakken, og smågodt var på supertilbud, så jeg kjøpte ekstra mye - så satt vi i senga og så på "Nightmare before Christmas". Topp mandagskveld.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar