Mars.

Vi har det så bra nå. Vi er så glade, så forelska. Vi fletter hender, vi tuller, vi kysser og leker. Vi danser mer enn før, og jeg ser at han er lykkelig nå. Jeg er lykkelig nå. Han legger en kvikklønsj i veska mi og skriver en lapp til. Jeg lager luksusfrokoster til oss - med smoothie, avocado, egg og tropisk juice. Vi kjører rundt i det fine været i den fine micraen, med åpne vinduer og hører på en av jazz-cd'ene mine. Vi ligger tett inntil hverandre om natten, og hvisker fine ting til hverandre i halvsøvne.

Vi er lykkelige, og jeg tror jeg alltid vil tenke tilbake på denne våren, hvor han fikk jobbe i en ølpub og jeg undret meg over hvilken yrkesretning jeg skal velge, denne våren hvor vi funderte over fremtiden og omfavnet både den og hverandre, jeg tror jeg alltid vil tenke tilbake på denne våren med et smil.

2 kommentarer: