Vart jag mig i värden vänder står jag här med tomma händer.

Jul er familie, jul er et juletre som er hogget fra tomta, jul er mat, jul er bursdag. I 2011 har jula vært:
- host og nys og masse papir med snørr i.
- "Kalle Anka och hans vänner", som alltid.
- å lage rim på rim fordi jeg fikk fire mandler i grøten.
- å se lillebror være oppspilt da vi åpnet hans hjemmelagde gaver.
- storm uten søvn og å ligge på sofaen, fordi alt var bedre der.
- hovedstaden med en mann jeg er glad i.
- feire å gå fra å være sytten til å bli myndig og gammel nok til å komme inn på et utested jeg senere ble kastet ut fra.
- å drikke vin med mamma så jeg ble fin i hodet, ærlig og glad.
- ny sang på grunn av en ny jente.
- kake, kjoleprøving og prat om ekle taximenn med de fineste jeg vet om.

1 kommentar:

  1. woohooo endelig er jeg på bloggen til linnea! nå vet jeg hvordan det føles for andre når jeg nevner dem på bloggen min! wohoooo

    SvarSlett