IKEA family.

Kortskalle, rekesmørbrød, amerikaner og så litt koseprat med de ansatte. Klokka blir kvart på elleve, og mens frøken haremsbukse og frøken englandsmodell gjemmer seg i en dusj, legger jeg og frøken indiaski oss øverst i en køyeseng. Under dynene, og venter på at huset skulle skulle stenge.

00.00 - lysene slukker. Noen kjører forbi med et lite kjøretøy med varer. Frøken indiaski hoster, jeg dekker oss til med dynene.

01.00 - frøen englandsmodell og frøken haremsbukse løper rundt i undertøyet. Ingen kjører forbi. De leker spioner og gjemmer seg igjen bak et dusjforheng. De finner til slutt en dobbeltseng, og dekker til med puter rundt, for å bli mindre synlige.

Fra tid til annen kjører en ansatt forbi med varer, men ser oss ikke. Vi sovner til slutt, og våkner av lyder.05.00 - melding fra frøken englandsmodell: "Sover dere? Skal vi dra snart?". Så vi dro da vaskemennene kom, og da sikkerhetsmannen så oss, ble vi fulgt inn på et kontor. Sikkerhetsmannen var irritert og sa at vi ville bli innkalt til en samtale med IKEA-ledelsen. Han fikk de opplysningene han ville ha, og vi kjørte hjem til frøken indiaski. Samtalen slapp vi. Den mulige anmeldelsen slapp vi. Vi fikk bare en spennende natt.

Hey, I just met you, and this is crazy. But here's my number, so call me maybe.

Og i går, da jeg var der igjen, møtte jeg den koselige ansatte som vi fortalte at vi hadde tenkt å overnatte til. Han smilte.
Han: "Hur gikk det?"
Jeg: "Bra!"

2 kommentarer:

  1. åh, dette hørtes helt fantastisk ut. gjorde dere det virkelig? jeg håper dere gjorde det, tanken får meg til å smile :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi gjorde det! Det var morsomt, nytt og spennende. Fint, men FRYKTELIG VARMT under dyna :)

      Slett