Taco-grand-prix-fotballkamp-ut-på-byen-bursdag.

Jeg husker at betalingstoalettet åpnet seg av seg selv og jeg husker at vi ble der inne i et kvarter, minst. Jeg husker at frøken rødtelt slo til frøken stripegenser, og at vi fikk en kjærlighetserklæring av ei fin ei. Jeg husker at folk ropte at Sverige vant da! Hørte dere at Sverige vant?! og jeg husker at frøken stripegenser ble sjekket opp av kompisen til Karpe Diem på Karl Johan. Jeg husker at jeg trodde han med norgesflagg og t-skjorte var en grandprixmann da jeg spurte om det var sant at Norge kom på siste plass, og jeg husker at vannjenta lo og fortalte at han er en fotballmann, Linnea! Jeg husker at taxien hjem var fryktelig dyr og jeg husker at jeg ikke kunne finne lillebror da jeg kom hjem. Inte där. Inte där. Det är ingen ordning på allting! Men så fant jeg han på trampolina. Under noen dyner – og da var det greit. Hurra for deg som fyller ditt år, frøken rødtelt!

1 kommentar: