Russ og ball, nuss og fall.

Etter å ha forlatt hula mi så rotete som den sjeldent før har vært, ble vi kjørt til det fine hotellet. Møtte de andre. Møtte alle de andre. De som hadde drukket mer enn nødvendig før de kom og de som hadde planlagt kjole, hår, sminke og sko flere måneder i forveien. Og oss - vi som bestemte kjoler og sminke, hår og sko rett før vi skulle dra. Men vi var flotte likevel.

Velkomstdrink, tusen takk. Mingel, mangel - og endelig mat. To glass vin og tre retters måltid. Jeg gikk fra bord til bord - for å hilse på de andre og for å drikke opp vinen deres. Det var taler, det var kåringer, det var mer mingel, mangel - og så ble det dans. Med og uten røykmaskin. Dans med jenter, dans med gutter. 

Så dro vi hjem til han uten dreads, hvor det skulle være nach. Jag spottar aldrig ut min snus innan jag suger kuk og The Party's Crashing Us på høytaleren. Vi shotta litt, røyka litt og poff - så hadde de fine menneskene forsvunnet.

Mens frøken indiaski hadde dratt hjem og frøken englandsmodell var borte, gikk jeg og la meg. Våknet til frøken englandsmodell som hadde funnet den ledige halvparten av senga og frøken olajakke som smilte da hun gikk inn på rommet. God morgen, dere! Nå må vi gå. Gutta skulle rekke et møte, jentene skulle til hovedstaden og jeg skulle hjem. Tok på meg stygge klær og hadde den deiligste og minst effektiv dagen på flere måneder. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar