Hjerte.

Jeg er så himla glad i dere, dere som kjenner meg helt – og som liker meg likevel. Dere som har hørt hemmelighetene mine og vet at jeg ikke er så sterk som jeg vil være og at jeg trenger litt for mye ”åh, du er så bra, Linnea”-oppmerksomhet enn jeg burde trenge. Dere som har latt meg gråte på skuldrene deres, dere som har strøket meg over håret. Du som gang på gang er den som må ta initiativ til å spørre om vi skal spise lunsj sammen, fordi du vet at jeg vil hvis jeg kan. Du som kjøpte en stor sjokolade til meg en gang, og tvang meg til å spise den opp mens jeg var alene. Du som lot meg være nær deg når livet ikke smilte til deg. Du som alltid ler og får livet til å virke lett.

Åh, som jeg trenger dere. Og åh, så himla glad jeg er i dere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar