En natt med ham.

Hva er det egentlig du vil? spurte han. Jeg vil ha deg, svarte jeg. Jeg er ikke forelska i deg lenger, men jeg er tiltrukket av deg likevel. Jeg tenkte ikke over at vi lå nøyaktig slik vi gjorde første gang vi kysset. At vi pratet om nesten det samme. At jeg kysset ham på samme måte.

Han sa at han ikke kunne forstå det. Han forsto ikke hvordan jeg kunne føle det slik jeg gjør og han forsto ikke hva det egentlig var vi drev med. Kan vi ikke gjøre det sånn da, at du gjør det du vil med meg i kveld? Han gjorde det lett for seg selv, han ga fra seg alt ansvar. Men for meg var det helt greit. Jeg ville ha ham, og han ville gi meg kontroll. Jeg fikk kontroll, jeg tok kontroll, og det beste med natten var at den ikke forsterket følelsene mine for ham.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar