Kakao.

Nå drikker jeg endelig kakao. Sitter i ullgenseren og drikker den helsikes kakaoen jeg har drømt om siden sommerferien. TA DEN, LIVET! Jeg har det bra selv om det skjer så mye, så mye. Senest i går var han her igjen. Det går bedre og bedre og bedre og bedre. Han er teit og det er greit. Han er fin og det er greit. Jeg kommer ikke ordentlig skikkelig helt super over han før jeg slutter å se han hver dag. Trenger litt avstand. Men det går bra sånn som det er nå. Det går helt greit. Det er helt greit. Og han sa at livet hans er grått for tida. Så sa han at han har fantastiske venner, meg inkludert. Så kjørte han meg og hentet meg i bursdagen til frøken blomsterskjørt. Deilig. Og da han skulle gå, fikk jeg den beste klemmen jeg har fått av han noen gang.

Likevel er Adele på høytaleren. Mest fordi sangen er så deilig å høre på. Avslappende. Behagelig.

Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar