Lykke er å tegne en blå gris.

Jeg spurte vennene mine hva de mener lykke er. Svarene de ga meg var bekymringsfrihet, balanse, trygghet, kjærlighet og vennskap. Jeg er bekymringsfri, balansert og trygg, og jeg sprudler av kjærlighet fra fine venner og familiemedlemmer. Jeg tenkte over det da jeg våknet i dag – en slik lykke som jeg er fylt med i disse dager har jeg ikke kjent på lenge. Jeg ønsker ikke at livet mitt skal stoppe opp (for alt er alltid i forandring, og det er bra), men jeg er der hvor jeg vil være i livet. Akkurat nå er jeg nøyaktig der hvor jeg vil være. Her.

1 kommentar:

  1. Det er så fint å endelig lese om noen som er oppriktig lykkelig. nå som er er så mørkt og kaldt og alle slike ting som hører til vintertid er alle så deprimerte og lei seg, da er det fint med lyspunkter som lykkelige mennesker slik som deg:) du skriver forresten også svært pent, så stå på, så smitter du oss andre med lykken din og!

    SvarSlett